W przeciwieństwie do pozostałych wypraw, towarzysze nie muszą wcale okazać się stali, ani lojalni. Nie jest to Mroczna Puszcza wymuszająca kooperacja, ani Zielona Góra będąca pod barierą. Jest to historia o przygodzie, w której każdy dołącza z konkretnego powodu.
Wątek fabularny Konstruktora:
Kha'Run (Zdobyć Legendarny Rdzeń bądź Duszę Chaosu)
Man'Baaru (Zdobyć Legendarny Rdzeń bądź Duszę Piekielną)
Wynik Koniunkcji Sfer (Znajdź Dawnego Towarzysza)
Wątek Ostateczny: Najpotężniejszy z Potężnych (Stwórz Nieumarłego Golema z posiadanych elementów)
Wheatley - Statystyka
Szansa opuszczenia drużyny: 70%
Szansa zdrady: 1%
Szansa opuszczenia drużyny po wykonaniu fabularnego wątku: 1%
Wątek fabularny Mistrza Gitary:
Historia Grajka Maurycego z Krzywej Góry (Poznanie historii grajka Maurycego poznając ją z opowieści ludowych, bądź podążając Pradawnymi Ruinami)
Ślepy Mistrz (Odnalezienie i podjęcie pojedynku ze Ślepym Mistrzem)
Ogień w dobrych łapach (Uwolnienie Czarodziejki Ognia z Obelisku)
Wątek Ostateczny: Maurycy i Myślące Szczury (Zwycięstwo z Maurycym z Krzywej Góry)
Rockman - Statystyka
Szansa opuszczenia drużyny: 70%
Szansa opuszczenia drużyny z wątkiem Ognia w Dobrych Łapach: 35%
Szansa opuszczenia drużyny po wykonaniu fabularnego wątku: 1%
Szansa opuszczenia drużyny po odejściu Tazza: 100%
Szansa zdrady: 1%
Wątek fabularny Żaboida:
Problem Łowcy Desperra (Rozwiązanie sprawy Francuskiego Łowcy)
Legenda Konińskiej Miłości (Spotkanie z "Wybranką" Tazza)
Miłość od drugiego spojrzenia (Pomoc Tazzowi w Randce z "Wybranką")
Wątek Ostateczny: Młyński Ślub (Doprowadź i bądź na ślubie Tazza z "Wybranką")
Tazz - statystyka:
Szansa opuszczenia drużyny po nie rozwiązaniu Problemu Łowcy Desperra: 100%
Szansa opuszczenia drużyny po nie wykonaniu Miłosnego Wątku: 100%
Szansa opuszczenia drużyny po ominięciu i całkowitym nie podjęciu się Miłosnego Wątku: 20%
Szansa opuszczenia drużyny po wykonaniu Wątku Fabularnego: 100% (W tym wypadku Rockman zostaje w drużynie)
Szansa opuszczenia drużyny po wykonaniu Wątku Fabularnego i udanej perswazji: 1%
Zdrada: 1%
Wątek fabularny LulzSeca
Ten jeden raz w Krzywej Górze (Zainicjowanie wątku starych znajomych Riddlera)
Ten jeden raz w Koninie (Rozwinięcie wątku starych znajomych Riddlera)
Ten jeden raz w Warszawie (Rozwinięcie wątku starych znajomych Riddlera)
Wątek ostateczny: Ten jeden raz, gdy LulzSec żałuje (Wysłuchanie Riddlera)
Riddler - statystyka
Szansa opuszczenia drużyny: 50%
Zdrada: 70%
Szansa opuszczenia drużyny po pierwszym fabularnym wątku: 40%
Zdrada: 50%
Szansa opuszczenia drużyny po drugim fabularnym wątku: 30%
Zdrada: 30%
Szansa opuszczenia drużyny po trzecim fabularnym wątku: 20%
Zdrada: 10%
Szansa opuszczenia drużyny po zakończeniu Finałowego Wątku: 1%
Zdrada: 1%
W przypadku prowadzenia romansu:
Szansa opuszczenia drużyny: 1%
Zdrada: 1%
Wątek fabularny Krasnoluda
Ludzkie krasnoludzkie mity (Usłysz pogłoski o Kopalni Krasnoludów w Krzywej Górze)
Kopalnia Moria (Wstąp do głębin kopalni)
Grubby Jaśh (Stocz honorową, bądź nie, walkę z Warchiefiem)
Wątek ostateczny: Krasnoludzkie Dziedzictwo (Zdobądź dostęp do Sali Tronowej i odkryj skrywany tam skarb)
Baranthur - Statystyki
Szansa opuszczenia drużyny: 1%
Zdrada: 1%
Szansa opuszczenia drużyny po wykonaniu pierwszego wątku, ale nie podjęcia się następnych: 40%
Zdrada: 50%
Szansa opuszczenia drużyny po wykonaniu drugiego wątku, ale nie podjęcia się trzeciego: 100%
Zdrada: 100%
Szansa opuszczenia drużyny po wykonaniu wątku fabularnego: 1%
Zdrada: 1%
Szansa opuszczenia drużyny po odejściu Riddlera: 100%
Wątek fabularny Dzikiej Wojowniczki
Nie przejdziesz! (Konieczny wątek przy pierwszym spotkaniu postaci)
Mroczna Historia (Wyduś od Azry co jej leży na duszy)
Rycerski Turniej (Niech Azra stanie w szranki w Rycerskim Turnieju w Koninie)
Ostateczny wątek: Koniec z Cieniem (Niech Azra podejmie się pojedynku z Mrocznym Rycerzem)
Azra - Statystyki
Szansa na opuszczenie drużyny: 50%
Zdrada: 1%
Szansa na opuszczenie drużyny po wykonaniu drugiego wątku i t nie podjęciu się trzeciego wątku: 1%
Zdrada: 60%
Szansa na opuszczenie drużyny po wykonaniu wątków, bez ostatecznego: 1%
Zdrada: 100%
Szansa na opuszczenie drużyny po wykonaniu finałowego wątku: 1%
Zdrada: 1%
W przypadku prowadzeniu romansu:
Szansa na opuszczenie drużyny: 1%
Zdrada: Zmniejsza się o 20%
Wątek Czarodziejki Ognia:
Ogień w dobrych łapach (Konieczny wątek przy pierwszym spotkaniu postaci)
Nietypowa przyjaźń (Zaprzyjaźnienie się z Czarodziejką Ognia)
Rozpacz Infernusa (Usłyszenie opowieści o Infernusie z Koninu i ruszenie mu z pomocą)
Ostateczny wątek: Ukojenie Rozbudzonego (Rozwiązanie problemu Infernusa)
Chandra Sonya - Statystyki
Szansa na opuszczenie drużyny: 50%
Zdrada: 1%
Szansa na opuszczenie drużyny po wykonaniu wątku 2: 1%
Zdrada: 1%
Wątek Orkowego Rębacza
Pomoc prześladowanemu (Konieczność przy pierwszym spotkaniu)
Brudna Robota w Młynku Nieświńskim (Wsparcie Harghriima i jego dawnych towarzyszy)
Ostatnie zlecenie (Pomoc lub wyperswadowanie odmowy zlecenia)
Ostateczny wątek nr. 1: Kamienny Problem (Wysłuchanie Harghriima)
Ostateczny wątek nr. 2: Emerytura (Wysłuchanie Hargriima)
Hargriim - Statystyki
Szansa na opuszczenie drużyny: 80%
Zdrada: 1%
Szansa na opuszczenie drużyny po wykonaniu drugiego wątku, ale nie wykonaniu 3: 50%
Zdrada: 80%
Szansa na opuszczenie drużyny po wykonaniu finałowego wątku: 1%
Zdrada: 1%
Wątek Drowskiego Czarnoksiężnika
(Wątek fabularny Shar'Heala łączy wszystkie wątki towarzyszy w jedność)
Nieoczekiwane wsparcie (Konieczne przy pierwszym spotkaniu postaci)
Obowiązująca przysługa (Zgódź się na umowę z Shar'Healem)
*Kolejność dowolna*
Harmonijka Maurycego
Wspomnienie "Wybranej"
List Gończy Zabójcy
Berło Warchiefa
Hełm Mrocznego Rycerza
Iskierka Infernusa
Szkatułka z Młynka Nieświńskiego
Kontakt z Nieumarłym Golemem
Ostateczny Wątek: Rytuał rodem z Podmroku
Shar'Heal - Statystyki
Shar'Heal jest wyjątkowym towarzyszem i wspomaga drużynę tylko podczas jednej walki, a następnie ujawnia się tylko w postaci eterycznej, do kolejnego szczęśliwego bądź śmiertelnego spotkania w Warszawie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz